Idézném a mi Vaskalap barátunkat:"A szolnoki találkozó filmjét nézve egy egész bátor dolog jutott eszembe: szeretném az idei találkozót a klubautóval teljesíteni.
Motorikusan életet lehet bele lehelni, mert már működött, még a szelepcsiszolás is megvolt. Fékcsöveket kéne cserélni és az összes munkahengerbe, főhengerbe új karmantyúkat kell tenni, gumikat esetleg átcserélni, világítást megnézni és P rendszámot rá! Tehát összességében a hidraulikus rendszert kell annyira felújítani, hogy 1000 km-t kibírjon.
Egy szakadt, korhadó szélvédőkeretes autóval nagy sztárok lehetnénk."Nos sztem ez kiváló ötlet,viszont tőle teljességgel típusidegen Láthatjátok,hogy meg tud változni az ember véleménye dolgokról,ha egy kicsit is akarja! A végén még ide is beregisztrál Kérlek titeket,segítsétek Őt ebben! Az én részemről teljeskörű támogatást kap az autóval kapcsolatos törekvése!Csak így tovább!További idézet:"A klubautóból meg egyik alkalommal kiszedném a munkahengereket, és a még bent lévő főhengert. Ez utóbbinál valószínűleg el kell vágni a csövet, és helyette majd egy új kell. A kivett motyót magammal vinném és megpróbálnám a saját bontott cuccaim felhasználásával felújítani (vízpapíros csiszolás, új karmantyúk), bár az eredmény felől kétségeim vannak.
Visszaszereléskor a gumi fékcsöveket cserélni kell (talán a fémet is), de a fékpofákkal nem szeretnék foglalkozni és a dobok sem lesznek szabályozva. A csapágyakat érdemes kimosni és átnézni, de itt már költségek is felmerülnek, mert a szimeringeket mindenképpen pótolni kell.
A kormányművet is át kell nézni, legalább olajat cserélni. Lógó futóművel, tönkrement lengéscsillapítóval finoman azért még lehet menni.
A generátort és a feszültségszabályzót is meg kell nézni. A gyújtáskapcsolót egy villanykapcsolóval is lehet helyettesíteni, az önindítónál pedig a vezetékek összeérintése is egy megoldás. Persze meg is lehetne javítani, meg kulcsokat fabrikálni hozzá. Tényleg, megvannak a kulcsai?
A belső térrel most nem foglalkoznék. A bal hátsó üveget viszont valahogy vissza kell majd ügyeskedni.
Nagyjából így képzelem."Valóban 1szívó meg 1 kipu szelep kuka de nekem van tartalék,remélem becsiszolással tudja azt amit kell
Talán holnap már tudni fogom az eredményt:)
Az első futómű felújító készlet 2500 ft,annyit símán összedobunk ha kell.A szükséges fém fékcsöveket Zsolti ígérte még régebben,a hajlékony fékcsöveket azért szintén cserélni kell,nehogy eldurranjon!Ne feledjük,egy körös a rendszer!Erre a kocsira jó lesz az ukrán fékcső is,nem túl tartós de ennyi menetteljesítményt csont nélkül tudnia kell.Az elektromos rendszert nem kell megbontani feleslegesen,néhány ellenőrző mérés a töltésre meg ilyesmi és kész.Ami rossz azt javítsuk.Ja,a kulcsai nincsenek meg,kellene kinntről hozatni egy ilyen fajta gyújtáskapcsolót!Másrészről ha majd járóképes lesz,köcsönadom a téli gumis kerekeimet ha kell!(öreg gumiból adódó defekt sem hiányzik )
Viszont fontosnak tartanám,hogy készüljön egy kis szöveg a kocsi ablakába,hogy miként került hozzánk és hogy ez a fellelési állapot!Úgy lehet vele büszkélkedni!
Meg aztán a klubra is jó fényt vetne a közös munka:)
Természetesen május 1-re ki kell vinni akár tréleren is!