Rendezvények

Figyelem!Regisztrálás után kérlek írj egy emailt nekem a szasz.attila@zaporozsec.com-ra melyben benne van a választott felhasználó neved,hogy aktiválni tudjam az azonosítód!

Re: Rendezvények

HozzászólásSzerző: Fozat » 2012.03.21. 22:51

Több embernek is nagyon tetszett a szerelőnapi videó és egy ilyen kérdést kaptam:
"Kérdezhetek? A videón a fehér zapit tényleg olaj nélkül járatják, vagy én nem értek alapvető zapis dolgokhoz( mint hogy a zapi leszedett szelepfedéllel is járatható, mert nem zuhanyoztat meg az oljjal, vagy valami ilyesmi)?"

Egy szakszerű magyarázatot várnak!! :oops:
Avatar
Fozat
 
Hozzászólások: 233
Csatlakozott: 2011.07.16. 17:57
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Rendezvények

HozzászólásSzerző: IB 64-13 » 2012.03.22. 09:51

köszönjük az aggódást, az olaj a legbelső himbánál is megjelent, bő hozamú olajpatakról természetesen nem lehetett szó, mert a múlt évi első indításkor sem volt az, sőt a zöld 968-M-nél sem bugyogott vastagon, ott is csak szerényen csordogált. ;)
IB 64-13
 
Hozzászólások: 323
Csatlakozott: 2011.09.08. 18:12

Re: Rendezvények

HozzászólásSzerző: szaszatis » 2012.05.13. 19:29

A mai klubnap beszámolója Vaskalap kartárs tollából:

"A mai szerelős klubnap kicsit felemásra sikeredett. A hangulat az persze jó volt, de az eredményre ezúttal kevésbé lehettünk büszkék.

A házigazdán kívül hét lelkes Zapi mániás jelent meg, és rögtön két csapatra oszlottunk. A nagyobb létszám a hidraulikus rendszer felújítását célozta meg, a kisebb a motor tökéletesítését és a töltés megjavítását.

Minden fék- és kuplungalkatrészt levettünk, a munka- és főhengereket felpolíroztuk, karmantyúkat cseréltünk. A régi gumi fékcsövek helyére is újak kerültek. A nap végére lettünk kész, és gondoltuk feltesszük az i-re pontot amikor légtelenítünk. A rendszerben (sem a kuplung, sem a fék) nem jelent meg a folyadék. A főhengerek dolgoztak, de csak levegőt pumpáltak, és egyik tartályból sem fogyott a folyadék. Így utólag arra gyanakszom, hogy mindkét tartályban és a levezető gumicsőben olyan mennyiségű üledék halmozódott fel, ami megakadályozta a főhengerbe jutását. Ezt azért gondolom, mert emlékeim szerint a tartály felé menő csövek nem lettek átfúvatva. Ez még kísérletezést igényel. Máskülönben egész jó sikerült összeválogatni a használható alkatrészeket, és érzésem szerint mindkét rendszer tömör. Csakhát nem sikerült kipróbálni.

A motorszerelő csapat sem könyvelhetett el fényes sikert. A felújított karburátoron először nem működött megfelelően, mert a gyorsító szivattyú beragadt, majd kiderült, hogy az egyik rudazat fordítva lett felszerelve. (elnézést kértem; ez az én hibám volt) De ezután jött csak a méregpohár. A jobb oldali hengersor nem akart dolgozni. Érdekes módon egyszer volt olyan indítás amikor minden rendben volt, de utána megint makacskodott. A megszakítók, a gyertyák, a gyújtókábelek mind-mind kénytelenek voltak elszenvedni a bűnbak szerepét, de aztán mindannyian felmentő ítéletet kaptak. Már odáig fajult a dolog, hogy Gábor a következő alkalomra kompresszió mérővel fog felszerelkezni. Esetleg a szelepek maradnak nyitva a robbanás pillanatában? Nem tudom, és nem is találgatok, mert én a fékes csapatban voltam, és nem ismerek minden körülményt. Azért a motorszerelő csapatnak volt egy sikerélménye: némi érintkező csiszolás után már volt is töltés; 14,2 V, amivel meg lehetünk elégedve.

A mai napnak volt még egy mellékszála, mert Gyuri a műhely tulajdonosaival a saját autója alá szerelte vissza a felújított futóművet. Ezt a futóművet szedtük ki az előző klubnapon, március 15-én. Ők sem tudtak mindet befejezni, mert a kipufogórendszer, a karburátor és a motortakaró lemezek még úgy tudom nincsenek fent.

Következő alkalomra maradt a két rejtély megoldása (hidraulikus rendszer és jobb oldali hengersor), és esetleg a kasznimunkába is bele lehetne kóstolni. Ez utóbbi alatt az oldalüvegeknél és a hátsó szélvédőnél kirohadt lemezek javítására gondolok.

Pedig milyen jó lett volna ma délután saját lábán kiállni vele a garázsból. Működő kuplunggal és fékekkel. Mindegy majd legközelebb."
Avatar
szaszatis
 
Hozzászólások: 497
Csatlakozott: 2011.07.14. 15:55
Tartózkodási hely: Kiskunfélegyháza

Re: Rendezvények

HozzászólásSzerző: zuluking » 2012.05.17. 00:21

Kicsit késve, de megszületett a beszámoló a műhelygyakorlatról, ahogy én láttam :) Vaskalap utólagos engedelmével használtam az ő szavait, mert nem tudtunk végig maradni.

„Kedves Zapi rajongók! Ismét műhelygyakorlattal egybekötött klubnap!” hangzott az ukász Vaskalap körüzenetében. Az avatottabbak már tudták, hogy ebből bizony a Magyar Zaporozsec Klub újabb összejövetele lesz. A kitűzött időpont május 13-a lett, a helyszín pedig ismét Janzer Gyuri remekbeszabott sztereó műhelye volt a Nyári Pál utcában. Legutóbb ugye már sikerült életet lehelni a motorba, így most logikus lépésnek tűnt ha az autó lassító berendezését kíséreljük meg rendbe rakni. Illetve ha már hidraulika akkor a tengelykapcsoló se maradjon ki. Többektől történt valamilyen felajánlás, Gubacsi Úr folyadékokat vállalt (olajok, benzin), én fékalkatrészeket (pofák, munkahengerek) dobtam a közösbe, Vaskalap pedig fékcsöveket szerzett be.
Némileg késve, 10 órára estünk be a helyszínre. Igen, estünk ugyanis a metálkék zapi csapat rendhagyó módon teljes létszámmal képviseltette magát az eseményen leszámítva persze a metálkék villámot. Ez egyben azt is jelentette, hogy új arc bukkant fel a szerelőnapok világában, Melegh András személyében. Őt nemes egyszerűséggel csak a Metálkék Zaporozsec Csapat főmérnökének nevezném. Nélküle se csapat, se metálkék, se Zaporozsec nem lenne. Nos ez itt a reklám helye volt. Szóval 10 óra és 3 emberrel növeltük a létszámot. A klub verda már az aknán állt és megkezdődtek rajta a munkálatok. Gubacsi Gábor megszokott helyén vagyis a motor fölött görnyedt, Vaskalap Legéndi Jánossal az aknában sertepertélt és Cserfalvi Zsolti (külön kérésre későbbiekben PT Zsolti) is körözött a beteg körül. Ja és persze a szomszéd garázsban is kemény munka folyt, Janzer Gyuriék a zapijuk frissen felújított hátsó felfüggesztését illesztették vissza mérnöki pontossággal. Be kell vallanom nem sokszor jártam odaát, uhogy a későbbiekben nem tudok semmiről beszámolni ami ott történt. Csak néha lehetett hallani irgalmatlan püföléseket hozzá passzoló hanghatással. Valószínűleg ugyanaz történt, mint a legutóbbi szerelőnapon, amikor eltávolították a hátsó felfüggesztést, csak most visszafelé.
András új emberként figyelte egy darabig az eseményeket, majd hirtelen tökéletesen beilleszkedett a brigádba. Első meglátása, az volt, hogy ez olyan mint egy Forma1-es boxutca,verda felemelve, kerekek le, motorháztető felcsapva, nagy sürgés-forgás… és valóban nem kellett senkinek kiosztani a feladatokat, mindenki megtalálta a magának valót. Gubacsi és Legéndi úrak a motorral babráltak a többiek pedig nekiláttak megbontani a teljes fékrendszert. Először hátul majd elől. Én ismét PT Zsoltival szövetkeztem és a legutóbbi „hogyan építsünk kuplung főhengerből szökőkutat” nevű versenyen elért aranyérem után ismét nagy kalandok elé néztünk. Megérkeztek a műtőasztalunkra a hátsó fék munkahengerek. Csak az egyik működése volt némileg statikus, de az is csak az egyik irányba. Mivel a hátsó munkahengereken csak át kellett ütni a dugattyúkat, nem volt nehéz dolgunk. A munkafázisok a következő képen néztek ki: én és PT Zsolti fék munkahengerek szétszedése, Legéndi János tisztítás; Vaskalap csiszolás, összerakás; Dave és András pedig felszerelés. Persze a felállás olykor változott. Háttérmuzsikaként, hol a klubverda motorjának duruzsolását, hol a kompresszor andalító dallamait lehetett hallani, szerencsés esetben mindkettőt egyszerre. Volt tehát activity meg ordibálás mint a meccsen, de mindenki élvezte. Az autó már majdnem teljes egészében bakokon állt, de az utolsó behelyezésénél az 1978-as évjáratú békebeli olajemelő feladta a harcot. PT Zsoltival lokalizáltuk a hibaforrást, gyorsan orvosoltuk is, de ennek ellenére már nem volt hajlandó tovább működni úgyhogy ideiglenesen kivontuk a forgalomból. Jött a jó öreg zapi emelő. Nagy nehezen lekerültek az első fék munkahengerek. Jött a legózás, melyik van beállva, melyik menthető, milyen tartalékok vannak és a legfontosabb hogyan lehet szétszedni. Na ez a művelet jutott PT Zsoltira és rám. Itt jegyezném meg, hogy a munkánk során használt technológiák szabadalom gyanúsak voltak/lesznek, ennek folyományaként közeli fotók nem készültek a munkálatokról. Igaz hozzá kell tenni, hogy viszonylag nagy szórással dolgoztunk, de jelen esetben csak a végeredmény számított. Rendelkezésünkre állt egy rakás munkahenger maradvány egészben illetve miszlikre szedve és persze az autón lévők is; 19-es és 22-es átmérőjűek össze-vissza; utángyári, eredeti. Volt olyan amelyik teljesen be volt állva, volt amelyik dugattyúból hiányzott a csavar, volt amelyikben csak az önbeálló gyűrű szorult meg (természetesen a munkahenger legalján). Készítettünk egy speciális amúgy is halálra ítélt dugattyút, mellyel játszi könnyedséggel kirántható a beszorult gyűrű. Alkottunk egy speckó csavart amivel a csavar nélküli dugattyú varázsolható ki. Szóval remek móka volt, egyetlen kis aprócska szépséghiba volt az egésszel; a technológiánkból adódóan rengeteg selejt dugattyút gyártottunk, de hát ugyebár ahol fát vágnak ott hullik a forgács. Lényeg a lényeg, az általam hozott munkahenger darabokról és az autón lévőkből végülis összevariáltunk 4 működőképes darabot. Mire végeztünk a problémás első munkahengerekkel a komplett hátsó fékrendszer vissza volt szerelve már csak a fékcsövek vártak a végleges meghúzásra. A motor viszont nem akart megfelelően muzsikálni ugyanis a jobb oldali hengersor megmakacsolta magát. Itt most idézném Vaskalap szavait:
„A motorszerelő csapat sem könyvelhetett el fényes sikert. A felújított karburátoron először nem működött megfelelően, mert a gyorsító szivattyú beragadt, majd kiderült, hogy az egyik rudazat fordítva lett felszerelve. (elnézést kértem; ez az én hibám volt) De ezután jött csak a méregpohár. A jobb oldali hengersor nem akart dolgozni. Érdekes módon egyszer volt olyan indítás amikor minden rendben volt, de utána megint makacskodott. A megszakítók, a gyertyák, a gyújtókábelek mind-mind kénytelenek voltak elszenvedni a bűnbak szerepét, de aztán mindannyian felmentő ítéletet kaptak. Már odáig fajult a dolog, hogy Gábor a következő alkalomra kompresszió mérővel fog felszerelkezni. Esetleg a szelepek maradnak nyitva a robbanás pillanatában? Nem tudom, és nem is találgatok, mert én a fékes csapatban voltam, és nem ismerek minden körülményt. Azért a motorszerelő csapatnak volt egy sikerélménye: némi érintkező csiszolás után már volt is töltés; 14,2 V, amivel meg lehetünk elégedve.”
Fél5 körül nekünk muszáj volt elmennünk, úgyhogy nem szívesen, de magára hagytuk az utolsó mohikánokat. Ismét Vaskalap rövid beszámolóját idézném:
„A nap végére lettünk kész, és gondoltuk feltesszük az i-re pontot amikor légtelenítünk. A rendszerben (sem a kuplung, sem a fék) nem jelent meg a folyadék. A főhengerek dolgoztak, de csak levegőt pumpáltak, és egyik tartályból sem fogyott a folyadék. Így utólag arra gyanakszom, hogy mindkét tartályban és a levezető gumicsőben olyan mennyiségű üledék halmozódott fel, ami megakadályozta a főhengerbe jutását. Ezt azért gondolom, mert emlékeim szerint a tartály felé menő csövek nem lettek átfúvatva. Ez még kísérletezést igényel. Máskülönben egész jó sikerült összeválogatni a használható alkatrészeket, és érzésem szerint mindkét rendszer tömör. Csak hát nem sikerült kipróbálni.”
Tehát maradt még bőven munka az autón, úgyhogy a következő szerelőnapon folytatjuk. Addig pedig jó szórakozást az álló és mozgó-képek nézegetéséhez:
https://picasaweb.google.com/1118219828 ... YSjyOWbFA#
üdv, kkristof
"metál"kék villám, Zaporozsec 968A 1975
Avatar
zuluking
 
Hozzászólások: 143
Csatlakozott: 2011.10.02. 12:44
Tartózkodási hely: Fót

Re: Rendezvények

HozzászólásSzerző: zuluking » 2012.08.07. 10:56

Hy!

Idén is lenne ez a nyíregyházi KGST Party: http://www.kgstparty.hu/?page=kgstparty&katid=4

Nagyon szeretnék menni a kék villámmal, lenne olyan bátor jelentkező, aki csatlakozna hozzám? Pénteken 9-10 körül szeretnék odaérni, ami azt jelenti, hogy Fótról már 4 körül indulnom kéne. Egyenlőre én ülök fixen a zapiban a csomagjaimmal Dave és András még vaccilál. Felmérném, hogy egyáltalán érdekel-e valakit. Pestről dúrván 230 km plusz ott felvonulás mászkálás vagyis 2 tank benyából kijönne az egész. A szolnoki kiruccanáson végre sikerült fogyasztást mérni, 7,4-t evett az új moci :) Nos valaki?
üdv, kkristof
"metál"kék villám, Zaporozsec 968A 1975
Avatar
zuluking
 
Hozzászólások: 143
Csatlakozott: 2011.10.02. 12:44
Tartózkodási hely: Fót

Re: Rendezvények

HozzászólásSzerző: szaszatis » 2012.08.07. 16:50

zuluking írta:Hy!

Idén is lenne ez a nyíregyházi KGST Party: http://www.kgstparty.hu/?page=kgstparty&katid=4

Nagyon szeretnék menni a kék villámmal, lenne olyan bátor jelentkező, aki csatlakozna hozzám? Pénteken 9-10 körül szeretnék odaérni, ami azt jelenti, hogy Fótról már 4 körül indulnom kéne. Egyenlőre én ülök fixen a zapiban a csomagjaimmal Dave és András még vaccilál. Felmérném, hogy egyáltalán érdekel-e valakit. Pestről dúrván 230 km plusz ott felvonulás mászkálás vagyis 2 tank benyából kijönne az egész. A szolnoki kiruccanáson végre sikerült fogyasztást mérni, 7,4-t evett az új moci :) Nos valaki?

Nyílván érdekelne de az asszony viszonylag gyorsan letépné a tökömet az tuti ... :roll:
Avatar
szaszatis
 
Hozzászólások: 497
Csatlakozott: 2011.07.14. 15:55
Tartózkodási hely: Kiskunfélegyháza

Re: Rendezvények

HozzászólásSzerző: IB 64-13 » 2012.08.08. 18:50

a 7,4-es fogyasztás nagyon jó érték, biztos a bejáródással még javulni fog, emlékszem pont ennyit fogyasztott a két ütemű Wartburgunk 90-es tempóval Jikov 32 SEDR karburátorral.....
IB 64-13
 
Hozzászólások: 323
Csatlakozott: 2011.09.08. 18:12

Re: Rendezvények

HozzászólásSzerző: szaszatis » 2012.08.15. 21:11

Üdv!
Ezen a hétvégén egyszerre három helyszínen fogjuk népszerűsíteni a Zapikat és a Klubot:a metál brigád Nyíregyházán a KGST Partyn,Én Csongrádon (3 napos veterán jármű kiállításlesz,a Zapi motor már ott van), és a Hófehérke meg valami puccos buliba hivatalos :) Na jó pontosítsunk:meghívásos veterán találkozón lesz.Sokra viszi ez a fiú még meglátjátok :)Néhány év múlva már a klubautót is kölcsön adhatjuk ilyen eseményekre és Vaskalap kartárs is villogni fog a Piroskával!

Képek reméljük lesznek!
Avatar
szaszatis
 
Hozzászólások: 497
Csatlakozott: 2011.07.14. 15:55
Tartózkodási hely: Kiskunfélegyháza

Re: Rendezvények

HozzászólásSzerző: szaszatis » 2012.08.16. 18:14

Néhány kép a Szovjet Jármű Találkozóról és egy kis extra: Magyar Motor Múzeum:
https://picasaweb.google.com/1111857883 ... otormuzeum
Avatar
szaszatis
 
Hozzászólások: 497
Csatlakozott: 2011.07.14. 15:55
Tartózkodási hely: Kiskunfélegyháza

Re: Rendezvények

HozzászólásSzerző: szaszatis » 2012.08.19. 21:00

szaszatis írta:Üdv!
Ezen a hétvégén egyszerre három helyszínen fogjuk népszerűsíteni a Zapikat és a Klubot:a metál brigád Nyíregyházán a KGST Partyn,Én Csongrádon (3 napos veterán jármű kiállításlesz,a Zapi motor már ott van), és a Hófehérke meg valami puccos buliba hivatalos :) Na jó pontosítsunk:meghívásos veterán találkozón lesz.Sokra viszi ez a fiú még meglátjátok :)Néhány év múlva már a klubautót is kölcsön adhatjuk ilyen eseményekre és Vaskalap kartárs is villogni fog a Piroskával!

Képek reméljük lesznek!


Néhány kép a mai napról,Csongrádról:
2012.08.19. 124.jpg
2012.08.19. 130.jpg
2012.08.19. 142.jpg
2012.08.19. 144.jpg
2012.08.19. 150.jpg
Avatar
szaszatis
 
Hozzászólások: 497
Csatlakozott: 2011.07.14. 15:55
Tartózkodási hely: Kiskunfélegyháza

Re: Rendezvények

HozzászólásSzerző: szaszatis » 2012.08.21. 14:59

Avatar
szaszatis
 
Hozzászólások: 497
Csatlakozott: 2011.07.14. 15:55
Tartózkodási hely: Kiskunfélegyháza

Re: Rendezvények

HozzászólásSzerző: zuluking » 2012.08.22. 01:07

Tavaly, mikor a wartburgommal voltunk a KGST Party-n, felfigyeltem rá, hogy Zaporozsec még csak a környéken sem volt. Így hát elhatároztam, hogy a következőre ha törik, ha szakad azzal megyek. Így is lett! 2012-ben, a Magyarországi Veterán Zsiguli és Lada Egyesülethez csapódva megjártam Nyíregyházát. Alább olvasható egy rövidke kis beszámoló a végén természetesen a jól megszokott fénykép albummal. Jó szórakozást!

Metálkék Zaporozsec menni Nyíregyháza
avagy KGST Party egy zaporozsec és hírös krónikása szemszögéből

No hölgyek/úrak!

Történt az vala, hogy az Úr 2012. éve augusztus havának 17. napján kezdetét vette immár 10. alkalommal a KGST Party. Na nem fogok végig így írni, csak próbáltam hű maradni Vajtu Zsolti azon kijelentéséhez, mely szerint én vagyok az ő krónikásuk. Igaz ő valószínűleg a képekre meg videókra gondolt, de szöveget is tudok. A lényeg, hogy megjártam eztet a nyíregyházi találkozót. Odafelé a kb. 240 km-t Oláh Józsi és későbbi díjnyertes fehér zsigájának társaságában tettem meg. Az indulás brutálisan korán volt! Hajnali 1 órakor a Gödöllői MOL kút parkolójában volt a találka és 2 kisebb pihenővel fél7-re már Nyíregyházán voltunk. A csipás szemű szervezőktől megkaptuk az instrukciókat egy bazi nagy dobozba zárva és nekiláttunk helyet keresni. Ezen a ponton éreztem némi tanácstalanságot a szervezők részéről. Egy focipályához hasonló terület volt kijelölve sátrazásra. Az áramforrás a szélén volt ergo célszerű volt oda telepedni. Viszont ezt mások is így gondolták. Egyetlen hely maradt ami szóba jöhetett, a színpad mögé vezető kitaposott ösvény mellett. Ez azért volt necces mert a zsigás részleg többi tagja (5 autó + egy skiff sátras utánfutó) csak délután/este érkezett és addigra már világosan látszódott, hogy ezen a közlekedő úton bizony közlekednek. Ráadásnak pedig a rozsdakupacosok ott ácsolták a „mobil stúdiójukat”. A zapit is számtalanszor kellett tologatni A-ból B-be. De legalább az is látta aki nem akarta. Némi morgolódást követően végül egyetértésre jutottunk és mindenki letelepedett a saját helyére. A pénteki nap lényegében az akklimatizálódásról szólt. A zenék sajnos nem tükrözték a „KGST életérzést”, a kaják viszont tűrhetőek voltak és a társaság is príma volt. Délután volt valami tájékozódási túra, de azt kihagytuk mert nem érkeztek meg időben az erre „kijelölt” zsigulis emberek. Este volt nagy bevásárlás, ivászat meg sztorizgatás. 10-kor pedig a mozigépész betöltötte a RozsdaTV premiert és mindenki bámulta a mozit. Jó kis videót hoztak össze a srácok, megérte rá várni, remélem egyszer közszemlére teszik.
A szombati nap reggel 7 körül indult, egy Oláh Józsi féle gázrezsón készült sok tojásos gazdag rántottával. Majd megkezdődtek a délelőtti programok, kutyasulis bemutató, kun fu bemutató, valami csajszi meg csávó énekelt kb. ennyi. Közben folyamatosan érkeztek a verdák, pikk-pakk megtelt a kemping. Voltak ám érdekes példányok, pl. egy citromsárga Skoda 120 GLS egyenesen Csehországból. Délután 5-kor indult a felvonulás, úgyhogy már 4-kor megindult a mozgolódás. Gálánsan felajánlottam a zsigásoknak, hogy felnyomom a fotógépemet a motorháztetőre és levideózom őket menet közben. Az ötlet jó volt csak a kivitelezésbe csúszott némi hiba. Sokat tökölődött a konvoj menet közben és a gépre csak 17 perc videó fért, ami pont addig volt elég, amíg beértünk a városba. Mindegy a lényeg így is meglett. A felvonulás elég komoly volt, se vége se hossza, ezt különösen a körforgalmaknál lehetett megfigyelni. A vonulás végén az autók a skanzenben parkoltak le, volt nagy színpad, 4 For Dance, meg eredményhirdetés. A csapatból Oláh Józsi végre behúzott egy díjat a fehér zsigájáért a szervezők pedig azzal köszöntek el, hogy ebben a formában ez volt az utolsó KGST Party. A felálló tömeg vastapssal köszönte meg a elmúlt éveket a szervezőknek. Autókkal ki a skanzenből, majd vacsora egy közeli étteremben. Aztán állítólag volt valami túlélő verseny, de valószínűleg erről lemaradtunk. Ha csak nem az volt, hogy ki tudja józanul túlélni az esti retro discot.
Vasárnap a korai kelést követően feléltük a még megmaradt kajákat illetve volt aki a közeli hotelbe reggelizett. Aztán következett a sátorbontás, majd kiscsoportos foglakozás gyanánt többedmagammal felkerekedtünk megnézni a híres nyíregyházi állatkertet. Ebéd az állatkert éttermében… egy kicsit faramuci helyzet amikor vörösboros marhapörköltet falatozik az ember, miközben az ember háta mögött a majmok dinnyét csócsálnak, előtte pedig az elefántokkal fotózkódnak a vendégek. Egyébként remek kis állatpark, ajánlom mindenkinek, aki arra téved. Mondjuk minimum fél nap, gyerekkel egy, több gyerekkel ottalvós. Fél4 körül érzékeny búcsút vettem az ott maradóktól és egy zsigával párban elindultam hazafelé. Egy apróbb karburátor problémát leszámítva eseménymentesen telt az út.

Összességében jó kis rendezvény volt ez és büszkén vettem részt, a Magyar Zaporozsec Klub tagjaként Zaporozsec típusú járművel. Ugyan a szervezők és a Rozsdakupac magazin nem értékelték a részvételemet, de számomra mindennél többet értek a személyes gratulációk és a nézelődők elismerő pillantásai. Biztos vagyok benne, hogy sok fényképalbumba bekerültem. Egyik kedvenc párbeszédem apuka és kisfia között:

Apuka: Na milyen autó ez?
Kisfiú: Zaporozsec
Apuka: És hogy szokták hívni?
Kisfiú: Bádog Böske
Apukánál rákérdeztem, miért hívják így, de erre nem tudott választ adni, ő is csak hallotta.

A másik kedvenc szituáció, amikor felvonulás közben megállt a sor és én pont egy kocsma elé keveredtem csikorgó fékekkel. A kocsma előtti forma sörrel a kezében beszaladt és kihívta a hasonló fazonú haverjait. Nézzétek Zápor Jóska, majd elismerően rázták a sörösüveget a kezükben. Búcsúzóul pedig a „füstöld a gumit” felkiáltást skandálták. Kár hogy akkor már nem ment a felvétel.

Végezetül megköszönöm a Magyarországi Veterán Zsiguli és Lada Egyesületnek és a Veterán Zsiguli Egyesületnek, hogy megtűrtek soraikban.

Emitten a fotók:
https://picasaweb.google.com/1118219828 ... Tm1p63kAE#
üdv, kkristof
"metál"kék villám, Zaporozsec 968A 1975
Avatar
zuluking
 
Hozzászólások: 143
Csatlakozott: 2011.10.02. 12:44
Tartózkodási hely: Fót

Re: Rendezvények

HozzászólásSzerző: szaszatis » 2012.08.22. 20:47

Khömm-khömm...rövid beszámoló mi? :)
Na jó,köszi szépen az írást meg a fotókat!Jó lett volna ott lenni de mindenütt ugye nem lehet az ember,meg túl sok lett volna hirtelen a Zapikból :)A Kék Villám Brigád ismét kitett magáért!Gratula!
Ahogy így belegondolok,nincs is olyan messze az a L'viv nevű hely...Ugye?
Még Micuspityu Média- és protokoll felelős elvtárs beszámolójára vagyok kíváncsi,ők is kimentek a világból a hétvégén.Mondhatni a fellegekben jártak...Hehehe...

Avatar
szaszatis
 
Hozzászólások: 497
Csatlakozott: 2011.07.14. 15:55
Tartózkodási hely: Kiskunfélegyháza

Re: Rendezvények

HozzászólásSzerző: zuluking » 2012.08.22. 22:40

szaszatis írta:Khömm-khömm...rövid beszámoló mi? :)
Na jó,köszi szépen az írást meg a fotókat!Jó lett volna ott lenni de mindenütt ugye nem lehet az ember,meg túl sok lett volna hirtelen a Zapikból :)A Kék Villám Brigád ismét kitett magáért!Gratula!
Ahogy így belegondolok,nincs is olyan messze az a L'viv nevű hely...Ugye?
Még Micuspityu Média- és protokoll felelős elvtárs beszámolójára vagyok kíváncsi,ők is kimentek a világból a hétvégén.Mondhatni a fellegekben jártak...Hehehe...



Jólvanna, akit nem érdekel úgyis a végére teker a fotókhoz :lol: Egyébként a kékvillám brigádból most csak egyedül voltam a másik 2 szurkolt, hogy lejussak :)
üdv, kkristof
"metál"kék villám, Zaporozsec 968A 1975
Avatar
zuluking
 
Hozzászólások: 143
Csatlakozott: 2011.10.02. 12:44
Tartózkodási hely: Fót

Re: Rendezvények

HozzászólásSzerző: IB 64-13 » 2012.08.23. 12:21

metálkékvillámnak
a hajnali egy órás indulás brutális lehetett, gondolom az 50 km/órás átlag tartásához kellett ilyen elképesztően korán indulni
és nem autópályán.
IB 64-13
 
Hozzászólások: 323
Csatlakozott: 2011.09.08. 18:12

ElőzőKövetkező

Vissza: Zaporozsec fórum,beszélgetések,találkozók,rendezvények és beszámolók



Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 20 vendég

cron