Oldal: 10 / 16

Re: Rendezvények

HozzászólásElküldve: 2012.08.23. 14:52
Szerző: szaszatis
zuluking írta:
Jólvanna, akit nem érdekel úgyis a végére teker a fotókhoz :lol: Egyébként a kékvillám brigádból most csak egyedül voltam a másik 2 szurkolt, hogy lejussak :)

Jó autóhoz nem kell kísérő :)

Re: Rendezvények

HozzászólásElküldve: 2012.08.23. 15:34
Szerző: micuspityu
P1010480.JPG
P1010469.JPG



Szolnok-Visonta-Szolnok,indulás:7.30,érkezés:10.00,reggeli,felvonulás,vetélkedés 21km-en,5 állomás,visszaérkezés,ebéd:töltött káposzta,koncertek:Eszményi-Heilig,Irigy Hónaljmirigy,Kormorán,Tabáni István,tűzijáték,eredményhirdetés:Zapinak különdíj,Kékes-csúcstámadás,siker,vissza Mátrafüredre,dobfék-motorfék-dobfék-dobfék-motorfék,Mátrafüred:hamburger,hazaindulás:20.30,100-110km/h,érkezés:21.40,össztáv:285km,hiba:0
holnap:Kőrös Vidéki Veteránjármű Találkozó,Gyula

Re: Rendezvények

HozzászólásElküldve: 2012.08.23. 19:27
Szerző: szaszatis
Szeretem ezeket a beszámolókat.Az egyik regényt ír,a másik meg itinert...Belőletek kellene gyúrni egyet :)

Jól látom a haza út sebesség indexét és részidejét???Száguldozunk-száguldozunk?Nem lesz ez így jó....
:)

Re: Rendezvények

HozzászólásElküldve: 2012.08.23. 20:10
Szerző: zuluking
IB 64-13 írta:metálkékvillámnak
a hajnali egy órás indulás brutális lehetett, gondolom az 50 km/órás átlag tartásához kellett ilyen elképesztően korán indulni
és nem autópályán.


Jól látod, nem autópályán hasítottunk. Igazából Oláh Józsi, fehér zsigulis elvtárs miatt indultunk ilyen brutál időpontban. Nem szerettem volna tök egyedül közlekedni 230 km-t, ők meg ilyenkor tervezték az indulást. Mivel éjszaka rajtunk kívül elenyésző volt a forgalom, 60-80 km/h-ás sebességgel haladtunk mindenhol még a kis falvakban is :) A két hosszú megállás miatt értünk le fél7-re. Annyi haszna volt, hogy így legalább még jutott hely nekünk, ha fél órát késünk akkor már szópóág :lol:

Re: Rendezvények

HozzászólásElküldve: 2012.08.23. 20:17
Szerző: zuluking
szaszatis írta:Szeretem ezeket a beszámolókat.Az egyik regényt ír,a másik meg itinert...Belőletek kellene gyúrni egyet :)

Jól látom a haza út sebesség indexét és részidejét???Száguldozunk-száguldozunk?Nem lesz ez így jó....
:)


Én ha nekiállok, akkor rendesen leírom. Az itiner meg a programok bárhol olvashatóak :) De mindegy a lényeg, hogy egyszerre 3 helyen népszerűsítettük a klubot. Mondjuk az vicces volt, amikor nyíregyen odajött egy forma a haverjaival és kérdezgette, hogy miért pont zapi, meg milyen történeteim vannak. Én meg belekezdetem, aztán a végén nézett rám és kinyögte, hogy én tényleg egy zapi fan vagyok és vigyázzak magamra, mert kevés ilyen ember van az országban :lol: Ekkor említettem meg a klubot és az I. zapi találkozót, amivel végképp sokkoltam őket :)

Re: Rendezvények

HozzászólásElküldve: 2012.08.24. 19:14
Szerző: szaszatis
zuluking írta: De mindegy a lényeg, hogy egyszerre 3 helyen népszerűsítettük a klubot...

Bizony ez a fontos!Köszönet érte a szűkszavú és a bőbeszédű márkatársaknak! :)

Re: Rendezvények

HozzászólásElküldve: 2012.08.30. 15:09
Szerző: micuspityu
P1010483.JPG
]
P1010485.JPG
]
P1010487.JPG
]
P1010491.JPG
Múlt hétvégén Gyulán a veterántalin jártunk, elhoztuk a különdíjat

Re: Rendezvények

HozzászólásElküldve: 2012.08.30. 19:14
Szerző: szaszatis
Jó képek,vagány a piros lovacskás autó is de látom nem tudott megelőzni :)
Gratula a különdíjhoz!
Hétvégén lemehetnénk Szegedre ha jó idő lesz...Zápor József kávézójában ihatnánk is egyet meg a Halászléfőzőt is megnéznénk...

Re: Rendezvények

HozzászólásElküldve: 2012.09.02. 11:42
Szerző: zuluking
Ellátogattam a minap VIsegrádra az I. Retro Mobil Hegyi Felfutó versenyre. Igaz nem Zapival, mert a 15e Ft-os beugrót nem találtam reálisnak, de azért a klubbos póló rajtam volt :) Utólag belegondolva azért nézelődni is mehettem volna a metálkék villámmal, de most már mindegy. Azt le kell szögezni, hogy a verseny nem a gyorsaságról, hanem a precízségről szólt. A zapikhoz ugyan sok köze nem volt a rendezvénynek ha csak annyi nem, hogy volt német zapi alias NSU Prinz :lol: Azért nézegessétek meg a képeket, hátha jövőre valaki kedvet kap (mondjuk én már kedvet kaptam).
https://picasaweb.google.com/111821982824353515249/IRetroMobilHegyiFelfuto2012

Re: Rendezvények

HozzászólásElküldve: 2012.09.02. 19:46
Szerző: szaszatis
Már néztem a képeid (meg a videót) hát valóban nem piskóta esemény volt!
Én Kiskőrösön jártam szombaton,ha lesz fénykép album akkor majd felteszem de addig néhány kép ízelítőnek:
2012.09.01. 022.jpg
2012.09.01. 023.jpg
2012.09.01. 031.jpg
2012.09.01. 040.jpg
2012.09.01. 062.jpg
2012.09.01. 066.jpg
2012.09.01. 080.jpg

Re: Rendezvények

HozzászólásElküldve: 2012.09.03. 10:22
Szerző: IB 64-13
a hegyi felfutón látott NSU 1000 motortere a korához mérten a a legegyedibb tulajdonságokat mutatja: farmotor keresztben, OHC vezérlés, lánchajtású vezérműtengellyel félgömb égéstérrel "V" szelepelrendezéssel és radiálventillátorral, melynek a meghajtása a kuplungházból történt,1000 ccm 40 LE normál benzinnel 1967-ből nem rossz,
túlmelegedésre is kevésbé volt érzékeny, és még egy: túlkormányzottsági hajlama is kisebb volt, mint az átlag farmotoros autónak.
gratulálok a motortér fotóhoz !

Re: Rendezvények

HozzászólásElküldve: 2012.09.03. 14:42
Szerző: zuluking
szaszatis írta:Már néztem a képeid (meg a videót) hát valóban nem piskóta esemény volt!
Én Kiskőrösön jártam szombaton,ha lesz fénykép album akkor majd felteszem..

Hát azért ezt a kiskőrösi megmozdulást sem aprózták el :o

Re: Rendezvények

HozzászólásElküldve: 2012.09.03. 15:01
Szerző: zuluking
IB 64-13 írta:a hegyi felfutón látott NSU 1000 motortere a korához mérten a a legegyedibb tulajdonságokat mutatja...

Én nem tudom mit reszeltek rajta, de hogy tuti nem 40 LE volt az is biztos. Mentek mint az istennyilák. A világoskékben két gyerkőc ült hátul és indulásnál rendesen préselődtek az ülésbe :lol: A másik érdekesség, hogy egyiknek sem volt lecsukva a motorházteteje, hanem ki volt támasztva egy látszólag ehhez való kitámasztóval. Erről pont nincs fotó, de a mellékelt képen látható. A zapinál nem lehetne átvenni ezt a megoldást?

Re: Rendezvények

HozzászólásElküldve: 2012.09.03. 16:20
Szerző: IB 64-13
én a széria változat műszaki adatait adtam meg, a fotón lévő NSU-k tuningoltak 65-80 Le-sek lehetnek, 700 kg-hoz
jól hangzik, a motorházfedél kitámasztás az NSU tuningolt motornál hasznos lehet, mert nem a motortérből szívja a hűtőlevegőt, a zapinál nem, mert a kopoltyúkon beáramló levegő dolgavégezetlenül távozik felfele a motorház fedélnél (nem a turbina szívja be) azonos hatása van, mintha hátfallemez réseit kinyitod a neylont letéped, én próbáltam a kitámasztást nem lett semmivel sem jobb a hűtés, de ha akarod próbáld ki olyan tempoban, hogy 100 legyen az olaj hőfoka, majd támaszd ki.

Re: Rendezvények

HozzászólásElküldve: 2012.09.09. 22:17
Szerző: zuluking
Ha már ilyen szépen sütött a nap, meg a szomszéd faluban autóversenyt bonyolítottak; gondoltam megsétáltatom én is a metálkék villámot :)