Zapo suli

Figyelem!Regisztrálás után kérlek írj egy emailt nekem a szasz.attila@zaporozsec.com-ra melyben benne van a választott felhasználó neved,hogy aktiválni tudjam az azonosítód!

Re: Zapo suli

HozzászólásSzerző: szaszatis » 2012.01.24. 20:27

Így könnyű ám okosnak lenni!
BUNDA!!
Avatar
szaszatis
 
Hozzászólások: 497
Csatlakozott: 2011.07.14. 15:55
Tartózkodási hely: Kiskunfélegyháza

Re: Zapo suli

HozzászólásSzerző: IB 64-13 » 2012.02.01. 10:35

kérdezem, hogy a ventilátor lapátok számát illetően van- e valaki más véleményen ?
IB 64-13
 
Hozzászólások: 323
Csatlakozott: 2011.09.08. 18:12

Re: Zapo suli

HozzászólásSzerző: Fozat » 2012.02.13. 17:50

Elnézést a minöségért!!! Az Autó-Motor 1970 Március havi számában rövid leírás a Zaporozsec 966-os próbájáról.

002.JPG
003.JPG
004.JPG
Avatar
Fozat
 
Hozzászólások: 233
Csatlakozott: 2011.07.16. 17:57
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Zapo suli

HozzászólásSzerző: IB 64-13 » 2012.02.13. 21:01

természetesen az 1970-es Autó-Motor cikk megvan, egy hibát azért Liener Gyuri bácsi (sajnos már meghalt ) elkövetett
a metszeti rajzok a kismotort ábrázolják, és nem a tesztben bemutatott 966 motorját (nyilván nem ismerhette mindkét motort).
IB 64-13
 
Hozzászólások: 323
Csatlakozott: 2011.09.08. 18:12

Re: Zapo suli

HozzászólásSzerző: IB 64-13 » 2012.02.21. 18:14

gyakori kérdés : mire kell vigyázni, ha Zsiguli 1200-as dugattyút építünk be Zapi motorba, ha meg akarjuk őrízni az eredeti mozgásviszonyokat ?( persze a dugó átmérő a csapszeg távolsága a tetőhöz viszonyítva és a dezaxiálás is teljesen azonos)
IB 64-13
 
Hozzászólások: 323
Csatlakozott: 2011.09.08. 18:12

Re: Zapo suli

HozzászólásSzerző: Fozat » 2012.02.23. 18:28

Autó-Motor 1973.VI.21 12.es szám.

Cikk: ZAPOROZSEC-ANKÉT
ahol a gyártástól a vevőszolgálatig minden szóba került.


"...............A motor tartossága érdekében azt kell ajánlanunk,hogy legfeljebb 70-80 km/óra :cry: sebességgel utazzunk....................
............A motor akkor adja az ideális teljesítményt,amikor üzemi hőfoka 95-100 fok között marad.....................
...............Szóba került már az is,hogy a hűtési rendszer javítása érdekében célszerű a turbinalapátokat felpolírozni:ezáltal nemcsak fokozott hőhatást érhetünk el,hanem mintegy 1,5 lóerő teljesítményt nyerhetünk az erőátvitel számára. " :roll:
Avatar
Fozat
 
Hozzászólások: 233
Csatlakozott: 2011.07.16. 17:57
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Zapo suli

HozzászólásSzerző: 110206R » 2012.03.16. 20:26

Szasz Atis!!!!!!!!!!!!
Megtelt a fórum csatolmányainak fenntartott terület.Csináljá valamit főnök!!! :evil:
Avatar
110206R
 
Hozzászólások: 164
Csatlakozott: 2011.07.17. 12:29
Tartózkodási hely: Itt is ott is

Re: Zapo suli

HozzászólásSzerző: szaszatis » 2012.03.16. 20:29

110206R írta:Szasz Atis!!!!!!!!!!!!
Megtelt a fórum csatolmányainak fenntartott terület.Csináljá valamit főnök!!! :evil:

Megnézem mit tehetek!Türelem!
Avatar
szaszatis
 
Hozzászólások: 497
Csatlakozott: 2011.07.14. 15:55
Tartózkodási hely: Kiskunfélegyháza

Re: Zapo suli

HozzászólásSzerző: szaszatis » 2012.03.16. 20:32

Nos:
klub nap 2012.03.15. 036.jpg
Avatar
szaszatis
 
Hozzászólások: 497
Csatlakozott: 2011.07.14. 15:55
Tartózkodási hely: Kiskunfélegyháza

Re: Buy Discount PRAZOSIN Online

HozzászólásSzerző: Fozat » 2012.03.17. 18:29



BOCSIKA DE EZ MI??????? :evil:
EZ NEM EGÉSZSÉGOLDAL HANEM EGY AUTÓS KLUBÉ!!! :idea:
LEHETŐLEG CSAK ZAPOROZSECCEL KAPCSOLATOS TÉMÁKAT KÉRÜNK IDE NEM PADIG ILYEN SZE.....................
Avatar
Fozat
 
Hozzászólások: 233
Csatlakozott: 2011.07.16. 17:57
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Zapo suli

HozzászólásSzerző: IB 64-13 » 2012.03.20. 10:02

egy korábban felvetett téma megoldását mondanám, mivel nem kaptam választ, hogy vajon lehet-e zsiguli 1200, 1500 dugattyúkat alkalmazni a zapi motornál ? Nos a válasz egyértelmű nem (pedig az átmérő a csapszeg helyzete és a gyári illesztési hézag is azonos). Az ok prózai: a magasabb üzemi hőmérsékletekre a zsiguli dugattyú nagyobb hőtágulásokkal reagál,ami rövid időn belül a dugattyú besüléséhez fog vezetni, még akkor is ha a csapszeg környékén kis hőtágulási együtthatójú invár acélbetét van, tehát nem érdemes megpróbálni.
IB 64-13
 
Hozzászólások: 323
Csatlakozott: 2011.09.08. 18:12

Re: Buy Discount PRAZOSIN Online

HozzászólásSzerző: Fozat » 2012.03.20. 18:19



FÁRASZTÓAN NAGY PARASZT VAGY!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol:
NEM VESZED ÉSZRE HOGY ITT SENKI SEM KÍVÁNCSI RÁD!!!!!!!!
Avatar
Fozat
 
Hozzászólások: 233
Csatlakozott: 2011.07.16. 17:57
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Buy Discount PRAZOSIN Online

HozzászólásSzerző: szaszatis » 2012.03.20. 20:05

Fozat írta:
FÁRASZTÓAN NAGY PARASZT VAGY!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol:
NEM VESZED ÉSZRE HOGY ITT SENKI SEM KÍVÁNCSI RÁD!!!!!!!!

Ne bosszankodj rajta!Ez egy számítógép-robot irománya,amolyan "mindenhová reklámokat elhelyező" program.Próbálom mindenhogyan kitiltani de egyszerűen nem megy :( De azért iparkodom...
Avatar
szaszatis
 
Hozzászólások: 497
Csatlakozott: 2011.07.14. 15:55
Tartózkodási hely: Kiskunfélegyháza

Re: Zapo suli

HozzászólásSzerző: IB 64-13 » 2012.06.29. 12:59

egy kis motortörténet....
"1965-ben befejeződtek a saját fejlesztésű 40 lóerős MeM3-968 motor végső
kidolgozásának munkálatai. Ez a motor az SzSzSzR fejlesztési kiállításán 1.
helyezést ért el.

1966-ban indították a "Voliny" gépkocsi részére a MeM3-969B jelű motor
fejlesztését a 40 lóerős MeM3-968 bázisán.

1967-ben elkezdték a gyár-fő épület ("A" jelű terület) új részlegének
építését a MeM3-968 típusú motor gyártására, és 1971 évben a MeM3-968
típusú motor gyártását áttették a Fő épület "B" jelű térrészéről.

1974 szeptemberében kibocsátották az egymilliomodik motort. 1974 október
28án a MeM3-968 Állami díjat kapott ".
IB 64-13
 
Hozzászólások: 323
Csatlakozott: 2011.09.08. 18:12

Re: Zapo suli

HozzászólásSzerző: IB 64-13 » 2013.08.14. 17:12

MOL-os kollégával beszéltem, s javaslatot kértem csak nyáron veterán-használatos Zapi motorolajára.
Ajánlása: MOL Standard S 40 (SAE-40) egyfokozatú olaj magas melegviszkozítással , 2 évente vagy 5000 km után
cserélendő, kifejezetten régebbi benzin és diesel motorokhoz, stabil olajnyomást és csökkenő olajfogyasztást eredményez.
IB 64-13
 
Hozzászólások: 323
Csatlakozott: 2011.09.08. 18:12

ElőzőKövetkező

Vissza: Zaporozsec fórum,beszélgetések,találkozók,rendezvények és beszámolók



Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég

cron