Oldal: 6 / 7

Re: Zapo suli

HozzászólásElküldve: 2012.01.24. 20:27
Szerző: szaszatis
Így könnyű ám okosnak lenni!
BUNDA!!

Re: Zapo suli

HozzászólásElküldve: 2012.02.01. 10:35
Szerző: IB 64-13
kérdezem, hogy a ventilátor lapátok számát illetően van- e valaki más véleményen ?

Re: Zapo suli

HozzászólásElküldve: 2012.02.13. 17:50
Szerző: Fozat
Elnézést a minöségért!!! Az Autó-Motor 1970 Március havi számában rövid leírás a Zaporozsec 966-os próbájáról.

002.JPG
003.JPG
004.JPG

Re: Zapo suli

HozzászólásElküldve: 2012.02.13. 21:01
Szerző: IB 64-13
természetesen az 1970-es Autó-Motor cikk megvan, egy hibát azért Liener Gyuri bácsi (sajnos már meghalt ) elkövetett
a metszeti rajzok a kismotort ábrázolják, és nem a tesztben bemutatott 966 motorját (nyilván nem ismerhette mindkét motort).

Re: Zapo suli

HozzászólásElküldve: 2012.02.21. 18:14
Szerző: IB 64-13
gyakori kérdés : mire kell vigyázni, ha Zsiguli 1200-as dugattyút építünk be Zapi motorba, ha meg akarjuk őrízni az eredeti mozgásviszonyokat ?( persze a dugó átmérő a csapszeg távolsága a tetőhöz viszonyítva és a dezaxiálás is teljesen azonos)

Re: Zapo suli

HozzászólásElküldve: 2012.02.23. 18:28
Szerző: Fozat
Autó-Motor 1973.VI.21 12.es szám.

Cikk: ZAPOROZSEC-ANKÉT
ahol a gyártástól a vevőszolgálatig minden szóba került.


"...............A motor tartossága érdekében azt kell ajánlanunk,hogy legfeljebb 70-80 km/óra :cry: sebességgel utazzunk....................
............A motor akkor adja az ideális teljesítményt,amikor üzemi hőfoka 95-100 fok között marad.....................
...............Szóba került már az is,hogy a hűtési rendszer javítása érdekében célszerű a turbinalapátokat felpolírozni:ezáltal nemcsak fokozott hőhatást érhetünk el,hanem mintegy 1,5 lóerő teljesítményt nyerhetünk az erőátvitel számára. " :roll:

Re: Zapo suli

HozzászólásElküldve: 2012.03.16. 20:26
Szerző: 110206R
Szasz Atis!!!!!!!!!!!!
Megtelt a fórum csatolmányainak fenntartott terület.Csináljá valamit főnök!!! :evil:

Re: Zapo suli

HozzászólásElküldve: 2012.03.16. 20:29
Szerző: szaszatis
110206R írta:Szasz Atis!!!!!!!!!!!!
Megtelt a fórum csatolmányainak fenntartott terület.Csináljá valamit főnök!!! :evil:

Megnézem mit tehetek!Türelem!

Re: Zapo suli

HozzászólásElküldve: 2012.03.16. 20:32
Szerző: szaszatis
Nos:
klub nap 2012.03.15. 036.jpg

Re: Buy Discount PRAZOSIN Online

HozzászólásElküldve: 2012.03.17. 18:29
Szerző: Fozat


BOCSIKA DE EZ MI??????? :evil:
EZ NEM EGÉSZSÉGOLDAL HANEM EGY AUTÓS KLUBÉ!!! :idea:
LEHETŐLEG CSAK ZAPOROZSECCEL KAPCSOLATOS TÉMÁKAT KÉRÜNK IDE NEM PADIG ILYEN SZE.....................

Re: Zapo suli

HozzászólásElküldve: 2012.03.20. 10:02
Szerző: IB 64-13
egy korábban felvetett téma megoldását mondanám, mivel nem kaptam választ, hogy vajon lehet-e zsiguli 1200, 1500 dugattyúkat alkalmazni a zapi motornál ? Nos a válasz egyértelmű nem (pedig az átmérő a csapszeg helyzete és a gyári illesztési hézag is azonos). Az ok prózai: a magasabb üzemi hőmérsékletekre a zsiguli dugattyú nagyobb hőtágulásokkal reagál,ami rövid időn belül a dugattyú besüléséhez fog vezetni, még akkor is ha a csapszeg környékén kis hőtágulási együtthatójú invár acélbetét van, tehát nem érdemes megpróbálni.

Re: Buy Discount PRAZOSIN Online

HozzászólásElküldve: 2012.03.20. 18:19
Szerző: Fozat


FÁRASZTÓAN NAGY PARASZT VAGY!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol:
NEM VESZED ÉSZRE HOGY ITT SENKI SEM KÍVÁNCSI RÁD!!!!!!!!

Re: Buy Discount PRAZOSIN Online

HozzászólásElküldve: 2012.03.20. 20:05
Szerző: szaszatis
Fozat írta:
FÁRASZTÓAN NAGY PARASZT VAGY!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol:
NEM VESZED ÉSZRE HOGY ITT SENKI SEM KÍVÁNCSI RÁD!!!!!!!!

Ne bosszankodj rajta!Ez egy számítógép-robot irománya,amolyan "mindenhová reklámokat elhelyező" program.Próbálom mindenhogyan kitiltani de egyszerűen nem megy :( De azért iparkodom...

Re: Zapo suli

HozzászólásElküldve: 2012.06.29. 12:59
Szerző: IB 64-13
egy kis motortörténet....
"1965-ben befejeződtek a saját fejlesztésű 40 lóerős MeM3-968 motor végső
kidolgozásának munkálatai. Ez a motor az SzSzSzR fejlesztési kiállításán 1.
helyezést ért el.

1966-ban indították a "Voliny" gépkocsi részére a MeM3-969B jelű motor
fejlesztését a 40 lóerős MeM3-968 bázisán.

1967-ben elkezdték a gyár-fő épület ("A" jelű terület) új részlegének
építését a MeM3-968 típusú motor gyártására, és 1971 évben a MeM3-968
típusú motor gyártását áttették a Fő épület "B" jelű térrészéről.

1974 szeptemberében kibocsátották az egymilliomodik motort. 1974 október
28án a MeM3-968 Állami díjat kapott ".

Re: Zapo suli

HozzászólásElküldve: 2013.08.14. 17:12
Szerző: IB 64-13
MOL-os kollégával beszéltem, s javaslatot kértem csak nyáron veterán-használatos Zapi motorolajára.
Ajánlása: MOL Standard S 40 (SAE-40) egyfokozatú olaj magas melegviszkozítással , 2 évente vagy 5000 km után
cserélendő, kifejezetten régebbi benzin és diesel motorokhoz, stabil olajnyomást és csökkenő olajfogyasztást eredményez.