Zapo suli

Figyelem!Regisztrálás után kérlek írj egy emailt nekem a szasz.attila@zaporozsec.com-ra melyben benne van a választott felhasználó neved,hogy aktiválni tudjam az azonosítód!

Re: Zapo suli

HozzászólásSzerző: IB 64-13 » 2014.01.14. 20:19

érdekes kutatás ez az 1978-as olasz hirdetés, a forintra átszámolt vételár akkori árfolyamon kb. 59.459,-Ft (1000 ITL= 38,61 HUF) és 5 személyesnek reklámozzák normál benzinnel, azaz nincs 968-A jelű nagyobb sűrítésű 1:8,4 hengerfej, tehát csak 40 LE-ős és biztos, hogy az akkori Fiat 126-nál olcsóbb volt. Vaskalap 1978-as Autó-Motor cikke szerint 1800 db-ot exportált az Avtoexport a nevezett milánói kereskedőnek, az autó kivitele teljesen azonos az 1977-ben Merkur által értékesítettel.
Csatolmányok
1977-ZAZ-968-A-Italy.jpg
IB 64-13
 
Hozzászólások: 323
Csatlakozott: 2011.09.08. 18:12

Re: Zapo suli

HozzászólásSzerző: IB 64-13 » 2014.02.25. 20:27

Két kérdés: a 968 A szívató bowdene azonos-e a 968 M zsiguli karburátoros szívató bowdenével ?
a 968 M-nél miért van kb 15 fokkal jobbra elforgatva a kéttorkú karburátor ?
IB 64-13
 
Hozzászólások: 323
Csatlakozott: 2011.09.08. 18:12

Re: Zapo suli

HozzászólásSzerző: IB 64-13 » 2014.06.03. 19:42

8,4-es sűrítési viszonyú gyári hengerfej, gyors megkülönböztethetőség : rombuszmintás öntés, és persze a szelepemelő rúd is rövidebb
Csatolmányok
8,4 hengerfej image2014-06-03-201729-1.jpg
IB 64-13
 
Hozzászólások: 323
Csatlakozott: 2011.09.08. 18:12

Előző

Vissza: Zaporozsec fórum,beszélgetések,találkozók,rendezvények és beszámolók



Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég

cron