Oldal: 7 / 7

Re: Zapo suli

HozzászólásElküldve: 2014.01.14. 20:19
Szerző: IB 64-13
érdekes kutatás ez az 1978-as olasz hirdetés, a forintra átszámolt vételár akkori árfolyamon kb. 59.459,-Ft (1000 ITL= 38,61 HUF) és 5 személyesnek reklámozzák normál benzinnel, azaz nincs 968-A jelű nagyobb sűrítésű 1:8,4 hengerfej, tehát csak 40 LE-ős és biztos, hogy az akkori Fiat 126-nál olcsóbb volt. Vaskalap 1978-as Autó-Motor cikke szerint 1800 db-ot exportált az Avtoexport a nevezett milánói kereskedőnek, az autó kivitele teljesen azonos az 1977-ben Merkur által értékesítettel.

Re: Zapo suli

HozzászólásElküldve: 2014.02.25. 20:27
Szerző: IB 64-13
Két kérdés: a 968 A szívató bowdene azonos-e a 968 M zsiguli karburátoros szívató bowdenével ?
a 968 M-nél miért van kb 15 fokkal jobbra elforgatva a kéttorkú karburátor ?

Re: Zapo suli

HozzászólásElküldve: 2014.06.03. 19:42
Szerző: IB 64-13
8,4-es sűrítési viszonyú gyári hengerfej, gyors megkülönböztethetőség : rombuszmintás öntés, és persze a szelepemelő rúd is rövidebb