Hát eddig nem jött értékelhető hozzászolás, pedig Zapink annyit megérdemel, hogy ezeket tudjuk róla . Az első futóművel kapcsolatos (amit André Dubonnet szabadalmaztatott) kérdés egyszerűsített válasza nem bonyolítom:
előny :mivel kormányzott kerékről van szó: berugózáskor nem változik:- kerékdőlés, - nyomtáv ez a kettő a legfontosabb
a tengelytáv egy nagyon kicsit változik, de ennek a befolyása a stabilitásra csekély
hátrány: mivel döntően farmotoros kocsiknál használják , torziós rugóval kombinálva nagy helyigény (a csomagtér veszít)
ha a "Z karok bázistávolsága nem túl nagy (mint a Zapinál), akkor a kanyar külső keréken a jelentős oldalerő
hatására a Z-karokon kétsíkú (kettős) hajlító igénybevétel keletkezik, ami deformálja azt, és ez kerékdölés
növekedésében nyilvánul meg,